16 Haziran 2007

WWF Temel Eğitim - Sulakalan Yönetimi



Haziran başında başladığım WWF'nin online eğitimine devam etmekteyim. Eğitim beklediğimden daha ciddi ve faydalı, içerik zengin ve özenle hazırlanmış. Eğitim notlarının birebir çevrilmesinden kaynaklanan anlatım bozukluklarını saymazsak kaynaklar, özellikle su kaynakları konularıyla ilgilenenler için kolay anlaşılır.
Eğitim sırasında bizden itinayle vaktinde istenen ödevlerimi blogumda yayınlamak istiyorum zira bu ödevler ileride çalışmalarımda kullanabileceğim belge niteliği taşımaktalar. Yanlışlıkla bu bloga girip bu ödevleri faydalı görüp edinmek isteyenler de çıkabilir belki. Onlara da sözüm şudur: Kaynağını belirtmeden kullanılan bilgiler yüzünden bir gün hırsızlıkla suçlanabilirsiniz :) Yeterince sinir bozucu oldum sanırım.:)
O zaman Ödev 1 deyip başlayalım mı...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Popular Posts