04 Temmuz 2010

UÇUŞ MEVSİMİ

Uzun zamandır kullandığım blog temamdan sıkıldığımı farkettim. Deniz feneri teması blogger’ın sunduğu güzel temalardan biriydi ancak yerleşik olma ya da bekçilik yapma fikrini hatırlatıyordu daha ziyade bana. Ama artık yerleşikliğime bir süreliğine ara vereceğim bir sürecin arefesinde sanırım yapmam gereken bir şey de bu temayı uğurlamak olacaktı ki yaptım. Zira artık uçuş mevsimi geldi…

 

P1010001

P1010003
P1010004

                      

Şimdi bu uçuştan kasıt nedir diye kendime sorduğumda “uçmuş lan bu” da olabilir, ordan oraya uçup farklı farklı yerleri gezme, görme, çalışma da olabilir diye cevap verebiliyorum zira sevinçten de uçmuş olabilirim ya da ikinci seçenekte anlatıldığı gibi de…

İş bankasının maximiles kartı reklamlarında ne deniyordu hep birlikte bi hatırlayalım.

                 

Evet yeterince sinirimiz bozulduysa devam edelim :)

İz bırakmak gibi iddialı bir derdim yok aslında benim. Tek derdim daha fazla şey öğrenmek. Sadece mesleki bilgiden bahsetmiyorum. Farklı kültürler, iklimler, ülkeler; farklı yüzler, isimler; farklı hayat tarzları, yaşam stilleri. İmkan oldukça bilmek istiyorum başka coğrafyalarda insanlar nasıl yaşıyorlar, nelere gülüp nelere üzülüyorlar. Yaşam bu kadar kısayken ve bize sadece tek bir hayat verilmişken bunu istemenin lüks olmadığını düşünüyorum.

Uçmaya başlıyorum bu eylülden itibaren İskandinavya semalarına doğru…


                                         Daha Büyük Haritayı Görüntüle

Detayları kendimle yaptığım ropörtajlarda anlatırım artık :)



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Popular Posts