07 Mart 2007

İZMİT DERİNCE

Gezdim geldim durumu olmadı bu aslında. Gittim, kaldım, eğlendim, geldim logaritmasına daha uygun gezinin özeti, gezdim kısmı gayet eksik zira.

Taksimden alındık bir minibüs tarafından Aydın insanı (ki cidden insandır,candır) ile beraber. Aydın beni taksimde bi yarım saat bekledi sanırım, kendisine bir kez daha teşekkür ediyorum sabrından dolayı. Bu sıra beni bekleme olayları Aydın'ı sinir ediyor biliyorum ama napiim yaw istanbul burası, olur o kadar:D



Anahtar kelimeler ile anlatıcam bu geziyi:


1.Muhabbet ........ Gırla

2.Samimiyet..........Sıcakkk

3.Eğlence...............Dibine vurmak

4.Kahkaha.............Çenelere kuvvet

5.Tabu................ Sesim kısıldı ama değdi

6.Makarna..........Eline sağlık Aydın

7. Organizasyon........Özlem mükemmelsin

8.Fotoğraf...........Özden biraz daha çalış:P

9.Hava................Küresel ısınma çağında Kar gördük, mutluyuz :D

10.Dia şov, şömine, müzik..............Teşekkürler Herkese!
Yine Gezeriz Biz :D




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Popular Posts