01 Aralık 2005

Sonuç


Saat sabahın yedisi. Aklımda kocaman sorular. Bedenimi titreten o sevimsiz stres. Perşembe günü vize görüşmesine gittim. Yarın sonuç belli olacak.
Bütün hayallerimi Amerika isimli uçurtmama bağlayıp uçuruyordum aylardır. Şimdi beklenmedik bir taş ya da bir rüzgar bütün büyüyü bozup beni derin bir üzüntüye yollayabilir. Önümde uzun bir yaz, kafamda bir sürü plan ve şu sıralar bütün bunların tam önünde kocaman bir kapı var; hemen aklıma bir söz geldi:Karşına çıkan büyük kapılardan korkma, nasıl olsa onları açan küçük anahtarlardır.Ben de bütün anahtarlarımı alıp elime teker teker denedim kapıyı açmayı. Bakalım başarılı olmuş muyum.
Yarın büyük gün: Tamam mı devam mı?
Yeni bir çizik mi hayal kırıklığı defterime yoksa yepyeni hayaller mi?
Şu anda hikayemin ince yolunun en keskin kavşağında heyecanla aslında daha çok stresle bekliyorum.
Sonuç olumlu olursa söylerim.

26.05.2002

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Popular Posts