01 Aralık 2005

Planlar Değişti !


Planlar baştan. Lufthansanın güzel sesli agent denilen çalışanına Chicago için rezervasyon talebimi henüz iletmiştim ki Gençturdan Betül hanım telefonumu çaldırdı ve bana öyel güzel bir haber verdi kisormayın.ama siz meraktan kudurup hadi hadi söyle diye çoktan tepinmeye başladınız bile değil mi? Hadi fazla üzmeyeyim sizi.Virginiaaaa. Evet hem de virginia beach.orada şöyle fiyakalı mı fiyakalı, güzel mi güzel,okyanusun dibinde daysinn denilen bir otelde bana iş bulduklarını söyledi.Aman Allahım ne güzel bi haber bu böyle.hem de benimle beraber 3 kişi daha var ve tarihleri benimle uyuşuyor.bu da güzel,yanlız olmayacam.e tabi ben ne yaptım:yeni rezervasyon.girdim nete lufthansadan Newyork için yeni rezervasyon yaptırdım.çok geçmeden lufthansadan güzel sesli agent aradı.noluyoz gibilerinden.ben de kusura bakmayın planlar değişti dedim,tabi daha usturuplu bi şekilde.Yepyeni gelişmeler yepyeni heyecanlar geldi,açıkcası böyle daha güzel oldu. Yani hem çalışma yani work hem de seyahat yani travel olayını tam manasıyla hissetmek adınavirginianın güzel plajı çok iyi olacak diye tasarlıyorum ben kafamda ama tabi ne getirir hayat,koyar önüme bilemiyorum.Buketcim Uzunerciğim de bana attığı mailinde dediği gibi:"Yanilma payi konu insan olunca mühendisliktekinden cok daha fazladir, bilirsiniz..."

bu yazı da böyle bitsin:)

07.05.2002

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Popular Posts