20 Eylül 2007

WWF-Türkiye 1.Çalıştay

WWF- Türkiye'nin (Doğal Hayatı Koruma Vakfı) online eğitimine devam ettiğimi biliyorsunuz zaten. Altta yayınlanan ödevlerden de anlaşılacağı üzere eğitim gayet sağlam ve kararlı adımlarla devam ediyor. Aylar önce bu eğitim kapsamında "kapasite artırmayı" hedefleyen çalıştaylar da düzenleneceği bilgisi geldiğinde, katılmak istediğimi bildirmek için, Buket hanımın emailine ışık hızıyla cevap yazmıştım. Türkiye çapında 25 kişinin davet edildiği çalıştayda yer almak benim için bir onurdu. Hollanda'dan gelen misafirlerimizin ve WWF-Türkiye ekibinin gayretleri neticesinde çok verimli ve faydalı bir çalıştaya katılmış oldum. Tekrar teşekkür ediyorum kendilerine.
Konuyla ilgili ayrıntılı bilgi WWF-Türkiye web sitesi nde yer almaktadır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Popular Posts